Blogia
Mientras Leías

Concurs El Pais-Universia

El Pais i Universia promouen un concurs a través d'internet. El concurs està bassat en l'elaboració i l'edició d'una revista. El concurs està dirigit als estudiants universitaris matriculats a les universitats espanyoles. El periode d'inscripció termina el 23 de gener i les revistes s'han de lliurar abans del 28 de Maig. Podeu consultar la pàgina d'universia per a més informació.

http://www.universia.es

Encara que siga una mica precipitat, ja que encara no mos coneixem. Potser podriem participar-hi des del grup de lectura. Ja en parlem dimecres, fins aviat. Besos i petons, Adéu.
(Néstor)

2 comentarios

esther -

també teniu el meu suport en aquest projecte.

oroD -

Me pareix bona la idea. L'any passat ja vaig pensar en participar-hi, però degut a la carrega docent que suposa la meva carrera, no tinc massa temps. Si mes no, estic dispost a ajudar si tot açò es converteix en un treball d'equip... Ànim i ja ho parlem.